hur lyckas man??

heluuuu :)
det vart inte så mkt untz untz... i lördags, kom hem runt ett, men men shite samma!
igår var jag bara hemma, städade lite kollade på tv och hade vääärldens träningsvärk i mina lår efter fysen i lördags. men det var ett riktigt roligt pass så tror jag ska fortsätta gå på de, om man inte har nå bättre för sig ;)
idag var det halv studie dag, slutade tolv, niiiccce :D
syrran har vart hemma idag så när jag kom hem käkade vi pizza och har precis kollat på film. nu ska jag läsa lite läxa o sen får vi se vad som händer, ha de gött ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ska du med på cirkelfys imorgon också? :D <3

2011-02-08 @ 20:58:14
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0