high school musical

låååååååååååååååååååång tråkig dag har det varit idag, inte så mkt att prata om :/
eller kan väl berätta det jag gjort i allafall. somnade inte förens fyra inatt, vilket inte var en höjdare precis...
så jag ställde klockan på typ tio i morse, men det slutade med att jag gick upp vid tolv, haha lyckat rebecca :P
då la jag mig i soffan och käkade frukost och kollade på filmen the boat that rocked, riktigt trevlig film de ;)
sen stod jag på vår crosstrainer i en halv timme, tog en dusch o käkade en panpizza. vid fyra tiden skjutsade jag syrran till stallet, WOHOOO!!! RÖRDE MIG UTANFÖR HUSET!!
och sen dess har jag legat i sängen och tittat på alla tre high school musical filmerna, haha. hade tänkt att fortsätta mitt zac efron tema på filmer och titta på 17 again. men när jag var nere för en halvtimme sen och skulle käka "middag" fil med musli och pepsi till hihi :P men iallafall, jag hittade inte filmen, så nu sitter jag här o vet inte vad jag ska göra, kanske kolla på en annan film, WHO THE HELL KNOWS!!!

How will I know if there's a path worth taking?
Should I question every move I make?
With all I’ve lost my heart is breaking
I don't wanna make the same mistake





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0