då var midsommar över...

hej hej :)
sorry för den dåliga uppdateringen nu dom här tre senaste dagarna, men jag har inte fått något tillfälle att sitta framför någon data :P
kommer knapt ihåg vad jag gjort nu haha :P nej men i torsdags packade jag och fixade inför midsommar, fick hem min nya bok då också så jag började läsa den.
igår var det ju då midsommar, vi åkte ut med ett kompisgäng till årstahavsbad. först vart det silllunch, men eftersom jag knappt käkar nåt så åt jag bara köttbullar :P sen vart det ner till stranden och titta på midsommarfirandet och alla som dansade runt stången. tillbaka till stugan och fika och supa ;) grillning till middag, och jag är fett stolt över mig själv, jag hjälpte till och lagga mat!! :D
vid tio tiden drog vi ner till stranden igen där det var ett riktigt röj! satt och lyssnade på musiken och kollade på alla som dansade. efter ca en timme gick vi längst ut på bryggan och satte oss, och efter ett litet tag kom det ut fyra grabbar. det var jäkligt kalt i vattnet så det slutade med att det bara var en utav dom som bada, jag kan inte säga annat än whooooooooow, han var så jävla snygg och dessutom skit schysst, tobias var namnet haha ;P
men sen hände de inte så mkt mer vilket var synd... gick tillbaka upp till stugan vid ett, låg och snackade, och somade vid tre. (eller försökte somna eftersom det blev ljust då). kom hem vid tolv idag, har bara slappat sen dess :)
ja det var min midsommar, den gick fort över vilket var tråkigt. och nu sitter jag här och har jätte tråkigt, längtar tills på måndag, det ryktas om att det fina vädret kommer tillbaka då i ett par dar ;)
hoppas ni hade en lika trevlig midsommar som jag :) skriver kanske ett inlägg till när jag har ännu tråkigare inatt ;) ciaooo

my baby <3
låg och lyssnade på hans låtar inatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0