soooooliiga dagar :D

najmen tjenaree ;) idag har det varit soooligt ute, så det får man tacka och bocka för. men har sammtidigt inte mått såpass bra idag (it´s that time of the month ya know :/) men men, det är bara att acceptera att man är född som kvinna och gå vidare!!
igår hann jag aldrig riktigt blogga, som ni kanske märkte. slutade ganska sent och när jag kom hem så blev det lite träning, en härlig dusch, middag och sedan iväg till heron. jag syrran farsan kenneth markus och martin var på fast five. altså jag har fått en ny favorit film säger jag bara :D man kan inte fatta att den är så bra förens man har sett den. tyckte att dom andra fyra filmerna är bra, men DAAAAMMMN va femma var absolut BÄST :D

linnea o mathilda drog precis hem. har vart en lugn kväll med lite sång o dans och sedan massor med snack i bubbelpoolen ;)
men nu ska jag kolla lite film tror jag :) adioosss

shoot for the moon. even if you miss, you´ll land among the stars <3

(bild snodd från othtjejen.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: ♥ Mathilda - Theres only one tree hill

:) <3

2011-05-08 @ 17:12:34
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0