friday today

tjao tjao :)
har bara tagit det lungt idag, vart och tränat och kollat på one tree hill. mys med en liten egendag sådär. blir riktig fredagsmiddag idag med la familia, plankstek o hela köret. tror att carro ska sova här, så får väl vara med henne o syrran. har inge bättre för mig en sånhär tråkig fredagskväll som denna tyvär :/ vadfan har hänt med allt kul som brukade hända på helgerna?! säkert den här jävla höst/vintern. det är kallt o mörkt o man måste ta bussen om man ska nånstans... jobbigt läge. men whatever nu ska jag inte sitta här o gnälla, hoppas kvällen slutar bra ändå. nu ska jag äntligen ta tag i mitt rum! hörs sen adios


never give up on something you can´t go a day without!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0