fuck allt!

orkar inte tänka några negativa tankar längre! blir bara nere och jag gör mig själv en tjänst om jag bara slutar tänka på all skit! så FUCK ALLT just nu ;P

"Fuck normality. Get piercings. Get tattoos. Do drugs. Get high. Drink 'till you pass out. Have sex. Love with all your heart. Play the music loud. Live your fucking life. Fuck what people expect of you. Do what makes you happy."

har vart tema dag i skolan idag, slutade inte direkt tidigt men det har vart nice. snackade lite produkter på förmiddagen. drog till spånga på eftermiddan. gjorde inte så mycket där, fick göra ett hårtest i allafall. mitt hår är skiiiit torrt men jag har ett jäävligt starkt hår, mohaha de klarar allt ;) men nu är det lite förstört som sagt... fuck everything nu ska jag låta de va!! så kanske jag har det snyggt o fräscht snart. de växer ju fort också :D
nu lyssnar jag på GRYM musik o senare blir det DH. skriver nog mer sen men ciaoo så länge :)






Kommentarer
Postat av: fredrik v

skaffa ett ligg då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0