glad första advent!

sorry för den lilla paosen, har inte haft tid o lust att blogga. men kan förklara kort vad jag gjort under veckan. inte ett piss i onsdags. var på huset med grabsen o spelade lite kort o pingis i torsdags. i fredags var jag ledig, så då var jag hemma under dan, sen åkte jag o käkade o handlade lite med pärona. igår var jag på kistamässan under dan tillsammans med mor min, var riktigt trevligt. åkte direkt därifrån hem till totte. vi satt hos han ett tag sen drog vi på innerbandymatch vid halv sju. gick sen till centrum, träffade på tim... gick till hemköp sen drog vi tillbaka till totte. tog bussen hem till mig vid elva. båda var så jävla trötta :P o idag har vi inte gjort ett piss. ska dra o träna sen, ska bli riktigt skönt, har inte tränat sen i måndags :/ har lite bilder som jag ska lägga in på datan först sen kan jag publicera dom. så jag skriver mer senare, ciaoo!!

p.s, lackade galet igår!! vill inte ha nån jävel som ljuger för mig!! fattar inte att jag går egenom det här för dig...

Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

<3

2011-11-27 @ 22:18:28
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0