hate to break the news, men det är skola imorn...

hejsan hoppsan :)
har inte suttit framför datorn något i helgen, vilket har slutat med ingen uppdatering. men här kommer det!
i fredags åkte jag lollo och totte till skäris, tog det lungt, käkade lite lunch bara. på eftermiddagen när lollo åkte till stallet drog jag totte o tim till tullinge för att fixa lite stuffs. mötte patrik i huddinge när vi kom tillbaka, och vi gick hem till tim allihopa. sen tog vi bussen hem till moi. på kvällen drog vi över till tim för att ha det lite soft där, satt där en liten stund tills tomten ringde och sa att han skulle ha fest. så vi drog upp till honom vid halv elva tror jag klockan var. hade riktigt kul faktiskt, satt och snacka en massa med jätte trevligt folk. slutade med att jag, lollo och totte drog hem vid kvart över fyra på morgonen. kul var det!
alla var ju självklart helt sega igår, så jag lollo o totte började kolla på oth när vi vaknade runt ett. sen kom tim o patrik hit. satt ute på loftet hela kvällen, tittade sammanlagt på fyra filmer! red riding hood, x-men first class, G.I joe och the turnement. inga tjejfilmer här inte! ;)
idag blir det till med måsten! skolan imorn så att säga... håller på att tvätta massa kläder, ska tvätta morsans bil och tjäna en slant, har en läxa jag måste göra, och så ska jag träna ikväll. SEN kan jag ta det lungt ikväll, och då kommer det antagligen bli tv så det blir nog ingen mer bloggning ikväll. men ni får ha det såbra så länge, ciaoo :)

ska bli kul att träffa mina fina flickor imorn i allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0