just chillin in my bed

guuud vad jag älskar att vara hemma själv, längtar nåt sånt otroligt mycket tills jag flyttar hemmifrån!
var hemma hela dagen igår och tog det ganska lungt. tim drog vid tio för att han skulle in till stan o klippa sig, men jag lollo o totte låg och tog de lungt och kollade på tv. kt och patrik kom förbi en sväng på eftermiddagen och vid sex kom linnea och mathilda hit. då drog grabbarna grus in till stan för lite nattgibb och syrran drog o sov i stallet. jag linnea och mathilda tog det lungt i bubbeln, mathilda kunde inte slagga kvar så hon drog vid halv tio. jag och linnea tog de lungt, snackade lite och kollade sen på friends with benefits, sjukt bra film verkligen! :)
hon drog vid halv tio i morse, skulle iväg på nån musikal i södertälje eller vad det nu var haha :P gick upp vid tio för jag stod inte ut med min mensverk, knapprade några tabletter och sen tillbaka till sängen igen. har precis kollat klart filmen beerfest och nu ska jag troligtvis kolla på streetdance 3D, men får se vad jag bestämmer mig för, hare bäst sålänge ciaoo :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0