rihanna <3

hej hej :)
börjar med att bjuda på en ny remix av aviciis låt levels!



dagen idag har vart skön!! hade halvstudiedag så kom hem vid halv ett. totte slutar tolv på måndagar så han åkte hit direkt efter skolan, han kom ca tio min efter mig. låg o dega i soffan i typ fyra timmar... one tree hill!! världens bästa serie!! :D sen har jag vart o tränat och nu sitter jag här och lyssnar på rihannas nya skiva talk that talk som precis har kommit ut på spotify. hon är ju så GRYYM!!!! älskade hennes hår förut, hihi. hon borde bli read head igen ;P

skulle inte sitta helt fel med de här svallet ;)

fastnade för en speciell låt på skivan som jag tyckte var riktigt bra! bläddrade bara igenom låtarna lite snabbt. alla låtar var bra men den här hade nåt extra :)


men nu ska jag kolla lite grejer tills imorn, sen ska jag börja titta på tredje sesongen av glee som finns på tv-links.eu wiiiee :D over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0