temadagar!

har ju vart temadagar nu i veckan så att säga. har vart riktigt kuligt :) extra kuligt när man både får och vinner saker ;) var ju på pivot point i spånga igår och gjorde hårtest, som jag redan nämnt kanske. då fick vi ju ett varsit schampoo och balsam från serien hårologi. idag fick vi jobba med lite olika produkter. och när vi var klara fick alla välja en varsin produkt, så då tog jag ett spray wax som är skit bra. funkar inte när jag ska platta håret men när jag självtorkar det o de blir fluffy så kan jag använda de o tror de kommer bli skit snyggt :D för två veckor sen var vi ju på loreal, och förra veckan fick vi göra ett litet test för att se vad vi kom ihåg. fick veta idag att jag fick bäst resultat i klassen så jag vann ett shampoo och ett balsam för färgat hår och sedan en iron finish. altså en kräm som gör det lent och glansigt efter man plattat håret :D så jag är lagom glad just nu :D



tog en fika i centrum när vi slutade vid två tillsammans med amanda, angelie o sanne. mysigt :)
har precis slagit in pappas julklapp, han läser inte min blogg men tänker ändå inte skriva ut var det är, tar inte risken! hade tänkt o kolla en film nu som jag laddat ner. och kvällen tillägnar jag mathilda. ska möta min älskling i centrum vid sju för att gå på intersport, behöver nya träningsbyxor... och efter det blir det cirkelfys! kommer vara helt slut ikväll, också med tanke på att jag knapt sovit nåt i natt... nån jävel som smällde hejdundrandes massa fyrverkerier inatt...

jaja, så kommer nog inte skriva mer ikväll, hare bäst, over and out



Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Älskling :D <3

2011-11-30 @ 16:35:47
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0