the restlessness

en utav mileys nya låtar! längtar tills hennes nya album kommer ut här i början av 2012, kommer vara grymt bra låtar med :D
kom nästan precis hem. åkte in till söder efter skolan tillsammans med sanne, angelie och sara. slutade ju halv ett idag ;) kommer aldrig tröttna på att säga hur najs det eee!!! :P haha
vi gick och tog ut våra biljetter tills imorn, BREAKING FUCKING DAWN!! längtar så sjuukt mycket :D sen tog vi tuben en station, hehe latisar vi e ;) för att springa in en snabbis i ringen, och sen gick vi till east street o mötte upp farsan min. ÄNTLIGEN har jag tagit min piercing! så om ca 6 månader så sitter staven där :D glad e jag :D
sitter o tråkar just nu o rensar min mail -.- men ikväll ska jag nog träffa totte, så då får man göra nånting i allafall. men nu ska jag återgå till det tråkiga, ska nog kanske ta ett litet ryck o plocka upp alla saker i rummet, ser fan inte golvet snart O.o
hare bäst over and out

Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Gaaaalning :D <3

2011-11-15 @ 21:30:08
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Malle

BAAAAAAALLT! faan vad snyggt becca, syftar då på piercingen ^^

när ska du skffa stav rätt igenom örat snygging?? <3 <3

2011-11-19 @ 16:03:25
URL: http://ellsish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0