why am i doing this to myself??

TJAAAAAAAAAAAAAAA FAAAAN! :D  förrvirrad som faaaaan, men what the heck am i going to do?! så käns det just nu. men men :/ håller på att trötta ut mig själv, vet inte vad det är med mig men måste ha nåt att göra HELA  JÄVLA TIDEN!
praktik igår, kul var det. hade tre modeller så de var fullt upp nästan hela dan! sen var det bara raka vägen hem o duscha o käka. för var ju på breaking dawn igår kväll tillsammans med sara angelie o sanne. ooooooh vad bra den vaaaaaar!! :D LÄNGTAR tills del 2 kommer, oh herregud altså. naj men svin bra var den verkligen, hihi :P

idag har man vart inne i stan med klassen. var på loreal acadamy, en tjej pratade om färglära o vi fick lära oss om loreals nya färger inoa, kul! :) åkte tillbaka till huddinge med amanda, morsan plockade upp mig, fick träffa min älskade mathilda, sen åkte vi o tränade, sen hem för att inse att vi inte kunde göra middag.. farsan hade köpt nån röd fil istället för röd mjölk... mina päron börjar bli senila altså. så då körde jag till vivo för att handla, o börjar äntligen bli chompiz med kopplingen! :D sen hem, laga middag, ta en lååång sköön dusch, sen käka o nu sitter jag här igen :P
dunkar musiken på högsta volym o funderar på om jag ska ta tag i mitt liv lr titta på en film, svår fråga. får se vad jag kommer fram till! bloggar nog mer ikväll, kommer vara vaken ett tag, är nämligen leediiiig imoooorn!! wiiie :D over and out!


Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Älskling! :D<3



Hahaha, dina päron är för roliga! :D<3

2011-11-17 @ 20:54:34
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0