you da one!



rihannas nya låt! riktigt bra :)

måndag idag. låååång dag har det vart... skolan som vanligt, alltid lika jobbigt men kul :) stack till kungens kurva med morsan när jag kom hem. var i stort behov av nya höstskor, fan håller på att trampa egenom sulan på dom jag har nu! :P så blev ett par stövlar/boots bruna skiiit snygga! och sen ett spontan köp, svarta as sköna kilklackar med dragkjedja.

skopunkten



din sko
(hittar ingen bra bild på kängorna men dom ser ut i princip såhär fast mörkbruna)


naj nu måste jag ner o fixa tvätten, sen blir det nog sängen. känner hur ögonen börjar torka ut... not najs! men ni får ha det bäst /over and out



Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Snygga!! Dom översta kan jag nog tänka mig, jag härmar ju alltid dig i alla fall ;) <3

2011-11-14 @ 22:44:42
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Snygga!! Dom översta kan jag nog tänka mig, jag härmar ju alltid dig i alla fall ;) <3

2011-11-14 @ 22:45:01
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0