de är fan jul snart O.o

hej hopp :)
onsdag = praktik så var i salongen hela dan idag. klippte två skiit snygga o bra klippningar så de va kul, o sen fick jag gå halv fem istället för sex så de va nice :)
när jag kom hem vid fem kom totte hit direkt. vi har fixat en spellista på fucking jävla tio timmar XD haha altså som vi ska ha tills den 29:e. och hans farsa ska skjutsa över deras högtalare nångång nästa vecka, för dom är grymt bra. så de kommer bli sooooft som satan ^^
jag har börjat insett att det snart är jul!! idag bokade morsan stugan uppe i storhogna, så vi kommer vara där från onsdag den 21 tills måndag den 26. direkt när vi slutat skolan och sen över jul. ska faktiskt bli riktigt skönt att fira jul med bara la familia iår. har aldrig gjort det förut så. så det blir både storhogna/klövsjö OCH funäs i vinter, fast funäs blire inte förens sportlovet men ändå, SÅ JÄVLA NICEE!!! SÅ GLAD :D
totte o lollo ligger nu o tittar på one tree hill avsnitt som jag kollade på igår, så patrik o tim ska komma hit o göra mig sällskap. men nu ska jag fortsätta med min härliga jul o vinter känsla jag har på g ^^
adiooos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0