hej hej glad becca ^^

sitter o gör min jävla läxa just nu. orkar inte med plugg nu för tiden så gör dom alltid i sista sekund när jag verkligen MÅSTE. hade trevligt idag med allt folk som kom hit. det positiva med släktkalas är att man får fett med cash! o jag som e pank fick 1100 spänn, CASHFLOOOOW!! nej men var skyldig pappa lite o sparar lite, men en liten slant blev de att sätta in på kontot. SÅ JAG KOMMER ÄNTLIGEN HA RÅD NU PÅ HÖSTLOVET ATT TA MIN ANDRA PIERCING OCKSÅ, WIIIIE. hej hej glad becca ^^ fick även en navel piercing med ett R på, ett AAAAASSS snyggt armband med döskallar och sen en svart fransväska. hej hej glad becca igen^^
nu på kvällen blev det standard. jag lollo tim o totte film ute på loftet. men det var myyyys :)
men nu är jag så övertrött så jag vet inte vad, o måste göra klart min läxa så jag får lov att säga gonatt!
längtar tills imorn btw!! hihi ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0