dag 7-din facebook bild med flest likes

okej jag tänker faktsiskt hoppa över den här, har iiiiiingen aning om vilken det är och tänker defenetivt inte leta igenom alla mina album!
men hej på er allihopa! haha :P har haft lite annat att göra dom här dagarna än att suttit framför datan, har mest umgåtts med min underbara kille. som tvingar mig att åka hem till honom efter träningen o sova hos honom ikväll... eller okej då de e ganska mys så de e lungt ^^ plus att man har hundra gånger närmre till skolan eftersom han bor i centrum ;) hihi
step ikväll med världens bästa tjej! är typ två veckor sen jag tränade step så jag är lite nervös faktiskt. men tränade på gymmet i måndags o då gick det jätte bra så det borde gå bra idag :)
men nu ska jag fixa lite middag och sedan packa mi väska. plus andas lite o ta det lungt för jag börjar bli jävligt trött o snurrig i huvet nu!! men ha de bäst sålänge ciaoo

Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Jag hoppas att det är jag som är den där bästa tjejen, för du är min bästa tjej i alla fall! ;) <3

2012-02-01 @ 17:58:45
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0