tjejmys @ mathildas place

heeej heeej :)
blev ingen bloggning igår för det hände lite saker och så. så det blev aldrig att jag hamnade framför datan.
dagen har varit rätt så skönt. har vart i salongen hela dan men läraren var sjuk så det var rätt så chill, vi fick jobba på egen hand. vi får faktiskt mer gjort när vi är själva än när läreren är där? konstigt, men men. har jobbat med streck, plus tvättade och plattade andreas hår, hon vågade mitt hår vilket blev annorlunda men fint. syrran kom även dit när hon slutade o så tvättadee jag hennes hår plus att jag fönade det lockigt, hennes naturliga vilket är så himla fiiint!
nu sitter jag hos mathilda, vi ska bara mysa ikväll plus titta på oth första avsnittet på sesong nio!!!!!!!!
men nu ska jag dricka min coooola, adiooos ^^

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mihihi mys! <3

2012-01-12 @ 22:29:20
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0