borta, slut, puts väck, bara sådär!!

neeeeeeeej, sommarlovet e slut. fattar ingenting de bara försvann, börjar nian imorn.
idag har man vart på grönan då ra, eller idag o idag. dom öppnade inte förns kl 3 så vi åkte dit då. jag spelade inte så mkt, vill spara pengar, o sen vanna jag en 2 kg choklad med toblerone andra gången jag spelade. så för mig blev de mest åkandes utav. åkte radiobilarna o pop-expressen allra mest, o sen rock-jet några gånger. men jag älskar karuseller med musik. o ikväll va de tecnobilarna, så dom spelade as bra tecno låtar vid radiobilarna. aja kul har man haft de med kompisarna. skulle ha färgat håret här i veckan men de har inte blivit av/har inte hunnit. så de får bli imorn eller nån dag. synd bara att man inte kunde fixa de till skolstarten, slingerna jag har nu syns ju knappt :P
men nu e jag så himla trött, sitter o kliar mig i ögonen, ska fixa lite tills imorn o sen lägga mig o slöa lite framför tvn (ipoden har inga batterier!!)
dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0