hej bloggen =)

en riktigt film och myshelg med bara tjejkompisar har det vart på schemat. i lördags på dan åkte jag, mamma o lollo in till stan, e så himla trötta på skäris o allt här omkring. vi gick lite på sveavägen, drottninggatan o sergel. jag köpte en ny as cool väska, ny svart kofta o en ny svart bh med halterneck band. vid 5 på lördagkvällen, efter jag hade städat mitt rum (var tvungen för de va några o fotade vårt hus idag, nej vi ska inte flytta, vi ska hyra ut huset nästa sommar när vi ska bila till frankrike) åkte jag hem till rebecca. bella kom dit då också. vi gjorde hamburgare till middag, o sen gick vi ut till husvagnen. okej de låter lite konstigt att vi låg o titta på film, snackade hela kvällen o sen sov i en husvagn på deras parkeing, men de va fett mysig ;P
när jag hade gjort mig i årdning o så i morse hemma hos becca gick jag till huddinge för att ta bussen till solgård, sen hämtade mathilda mig med moppen för jag orkade inte gå upp för den långa backen hem till linnea. vi har kollat på film, sminkat o fixat varandras hår o lite så idag, bara "hängt" med varandra.
nu sitter jag här med nymålade naglar o lyssnar på musik, as usual!!
(om jag hittar nån ny låt så lägger jag in den) adios

Kommentarer
Postat av: othtjejen

Myspys! <3

2009-08-30 @ 21:37:47
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0