jävla s**t data!!!!!!

heeeeeeeeeej!!!
nu e de så att jag är skiiiiiiiiiiit irriterad på min data, den dampar, internet funkar inte o åååååååhhhh...
i tunes funkar som tur e!!! så nu har jag tagit upp pappas bärbara o sitter i sängen, jag skulle jätte järna vilja ha en ny data (bärbar) men jag vill hälre ha moppe, datan e inte mitt liv precis så jag klarar mig ;P
idag e de måndag o de inebär jätte tråkiga lektioner i skolan, sluta kl 4 också jipppoooo!!
men mathilda hängde med hem så att man slapp sitta själv med två tråkiga päron, syrran e i stallet såklart. vi gjorde inte så mkt, inge speciellt. hon drog för ca en timme sedan.
men nu ska jag kolla om jag hittar nåt att göra för jag orkar inte vara inne på datan!!! adios

dagens låtar:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0