kompisar, kompisar, kompisar ;P

tjeeeeenaree :P
jag vet att jag inte bloggar varje kväll, men heltseriöst, jag har faktist ett liv. e typ med alla kompisarna hela tiden, o igår sov jag hos becca.
jag o becca drog till skäris en pytte kortis efter skolan, eller de kändes inte som efter skolan eftersom kl va halvfem ;P
sen åkte vi hem med mamma halv sju. köpte inte så mkt, nya jeans, nytt linne. men ska åka dit snart igen för behöver ny bh, alla e typ för små :(
ikväll e de lipstick jungle o prison break, men spelar in de. e så himla himla himla trött, hade tänkt o gå o lägga mig o kolla på en film snart, blir tyvär ingen dagens låt, orkar helt enkelt inte o har ingen låt på hjärnan, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0