musik maraton

hej hej
nu va man hemma i huddinge igen. lite tråkigt eftersom man börjar skolan på onsdag, lägntar inte direkt =/
åkte vid elva i morse, o va hemma halv fem. o hela resan (förrutom en halv timme som vi stanna o käka lunch) lyssnade jag på både min o pappas ipod, o faan vilke party humör man va på efter dom 5 timmarna. lägntar efter när dansen börjar nästa tisdag, då dras de igång o ska dansas för fullt ös!!!!
åkte med morsan o farsan o handlade, köpte lite hårfärg så att man kan lägga i lite mer slingor imorn, då kommer de synas lite bättre. o massa frukt köpte jag också, så de vart fruktsallad till midda idag, men de va väldigt mättande så de tipsar jag att käka. åt vid 7 o e inte ett dugg hungrig än ;P
just nu sitter jag o lyssnar på musik, asså om musik inte skulle ha funits skulle mitt liv va dött o as tråkigt. men nu orkar jag inte skriva, vet inte riktigt vad jag ska skriva heller, ni får börja kommentera lite o skriva vad ni tycker, pöss =)

midda!
de vart lite frukt över, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0