orkar inte va hemma längre!!

tjenixen, jahapp, vakna man så här tidigt idag igen. ne jag bara skämta, ska möta mathilda i huddinge kl 1 o så orka jag inte stresse om man skulle vakna typ 12, haha :P
igårkväll bråka man lite med pärona, att man ska hålla på att städa hela jäkla dagarna när man e hemma bara för att morsan e trött, men va faan jag kan också va trött ibland. så igår storstädade man hela rummet, o fixade lite o så, så nu ser de jätte snyggt ut igen. o vi hade igentligen bestämt att bella, becca o mathilda skulle sova här ikväll, men de sumpade man, ni vet när föräldrar säger att dom ska "tänka på saken". så jag snackade lite med tjejerna o så kom de fram att vi kanske kunde sova hos mathilda men bara kanske, då kommer mamma upp o ba okej ni får sova här om ni sköter er, som om vi inte har skött oss innan lixom. men jag sa de, aldrig i livet att vi sover här jag sover hos mathilda. men pappa sa de att vi kan ha en tjejkväll nån andan gång, när badrummet e klart o altan e fixad. men nu säger jag de till alla mina polare som läser det här, räkna inte med att vi kan vara här så mkt mer för jag pallar inte med mina päron, eller min syrra för den delen.
så nu ska jag göra mig iårdning o lite så, så att jag kan dra här ifrån. hem till mathilda o kanske bada(om de blir lite finare väder) o sova där, P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0