tjeeeeeeeenare ;P

har inte lagt ner så mkt tid o ork till bloggen på sistone, jag bloggar när jag hinner helt enkelt.
en kort sammanfattning kanske?? ;P
i tisdags va de dans inne i stan, första gången. de va as mkt folk så de tog lite tid att komma in. men de va så JÄKLA roligt, becca satt o titta på, men de är en riktigt bra grupp. nästa tisdag får jag typ åka in själv för becca ska gå på moppekors, jag vill också ha moppe e jätte avis på dom som har, dumma regler som kommer i september så jag kan bara ha 30-moppe o jag får typ ändå ingen av mina päron!!
igår va jag, becca, mathilda o kajsa på donken i huddinge. sen på kvällen drog jag o becca till kyrkan, hade återträff med konfirmationen. satt o snackade o kollade på lite bilder typ, mysigt mysigt =)
idag va de skolfoto, hoppas man blev bra bara, jag ser alltid helt cp ut på kort.
just nu e jag med becca, alice o michis o vi sitter o kollar på another cinderella story, men jag har sett den typ 1000 gånger. så sitter framför datan i stället ;P

dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0