gone for 2 days!!

hej!
vaknade imorse av att pappa o bogdan stod o borrade i andra sidan väggen kl 9, haha becca blev typ as irriterad. sen käkade vi frukost o kollade på filmen ghost. hon drog vid 2 för hon skulle träffa nån oliver inne i stan?!
4 slutade mamma, så då hängde jag med pappa o hämtade henne (hon har nämnligen ingen bil för bmwn har pajat) då skjutsade vi pappa till kontoret, så han kunde sätta in min månadspeng, så idag blev man några hundra rikare :P
sen åkte jag o morsan o köpte present till anton eftersom vi ska ut till anton o elins landställe nu i två dar o han fyller år här i helgen. sen åkte vi till ikea, aa finns inte så mkt att berätta om de. hämtade farsan efter de, käkade kebab till middag hela familjen. o så har jag kollat på lipstic jungle som vi spelade in igår. o nu håller jag på att packar tills imorn o ska snart titta på prison break som vi också spelade in igår.
aja, de va min dag i allafall, hoppas alla haft de lika kul som jag. o imorn drar man som sagt, kommer tillbaka sent på torsdagkväll, så nästa gång ni kan läsa nåt nytt är väl på fredag, adios

love this song<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0