good morning :P

hellu, igår va vi nere i e-tuna. träffade ganska många ifrån pappas sida av släkten, vi firade både min kusin, min faster, min farbror och min pappa som fyllt år. haha alla fyller år här i juli ;P
o sen så fick vi träffa mina halvkusiner som bor nere i motala som man inte har sett på flera år. hade jätte kul, vi bada ganska mkt eftersom dom har en stor swimming pool på 12 meter. jag o olle försökte göra massa volter o skit, men de gick inte så bra eftersom kanten e typ 5 cm, haha de enda som gick o göra va typ rondat ner i vattnet =)
o sen så hoppade vi på deras stutmsatta, o försökte göra ännu mer volter. sen spelade vi lite fotboll, tittade på antons nya cross, o gjorde om olle till tjej för han har börjat fått ganska långt hår. o vad gjorde vi mer?? grilla marsmallows så klart de e ju tradition ;P
kom hem typ tolv inatt, då bestämde jag o lollo för att vi ska åka till heron idag. vi ska käka på donken o gå o se transformers. äntligen får jag se den, lollo vill se nya harry potter men ja ba aldrig, mohaha :P
så nu ska jag ner o duscha o käka frullebulle, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0