perfa

kvällen igår va ganska rolig faktist. jag becca bella o tiddi åkte runt med buss mellan huddinge flempan kästa o visättra hela kvällen typ igår. träffade bellas kompis andie o nån mer, o sen träffade vi fredde o kevin en pytte stund. låter inte så kul, men de va de, de lovar jag :)
kom nyss hem från tiddi. o ikväll kommer becca hit o ska sova över. pärona ska på fest så.... vi skulle ha gått på 2012 igentligen men de blir troligtvis nästa lördag för då går vi gratis. får biljetter från skolan eftersom vi va o representerade musikprofilen i torsdags.
men nu ska jag lyssna på musik o städa mitt rum, adios

bjuder på några as bra låtar, pöss pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0