no time

tja, jag vet att uppdateringen e jävligt dålig nu förtiden. men jag hinner helt enkelt inte, har plugg, dans o e med kompisar hela tiden. men nu har jag lite tid över ;P
dagen har vart helt okej, en helt vanlig vardag helt enkelt. morrondagen kommer bli superduper rolig. efter skolan ska jag, linnea o mathilda dra hem till mathilda (tar mopparna om de inte e för kallt) senare på kvällen ska vi gå o käka o gå på bio på heron. ska se fame som har premiär imorn, riktigt nice. sen ska vi sova hos mathilda, så de hoppas man blir mycket mys :)
men nu ska jag fortsätta plugga, lägger in en låt såklart. de en av mina allra bästa tjejkompisar som har visat den här låten, o jag tycker den e grymt bra, see ya ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0