nu blidde de mkt ;P

tjena, vet att de va länge sen jag bloggade, men datan va ju typ helt paj så nu e den på lagning hos thomas. sitter nere i köket på farsans bärbara. har ganska mkt på gång i skolan den här veckan så jag o becca bestämde oss för att skippa dansen idag. har setat i två timmar redan o pluggat efter skolan, har matte prov på torsdag, inlämningsuppgift på typ styrketräning tills på torsdag, no debuttartikel tills på fredag. sen måste jag fortsätta plugga till moppe kortet, o göra testerna på datan. ska fortsätta, snaaaart... ;P
morsan blev inlaggd på operation idag, äntligen får hon fixa sin rygg. har börjat tröttna på hennes tjat hela tiden om att hon har ont, hon va ganska nervös i morse när hon åkte vid 8, haha.
nästa vecka e de höstlov, o vad händer då?? jo jag fyller år!! =P
carro kommer kanske upp hit i några dar också, har ju inte setts på fan över ett år. miss her<33

eftersom jag inte har haft nån dator innebär ju de ingen ny musik. försöker hitta vad alla låtar heter bara, lägger upp några stycken. sen måste jag fortsätta plugga, adios




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0