snart tillbaka

höstlovet e igång o jag e inte hemma så mkt. men min data e klar så ska bara få hem den från thomas, men får väl se hur mkt jag kommer kunna göra på den för de gick inte hitta minnes grejer o massa skit...
carro har vart här sen i fredags, vi har hat as kul tillsammans, gjort massor med grejer. hon åkte o hälsade på några kompisar i nacka idag, men hon kommer tillbaka på dan på torsdag. jag har tagit as mkt kort o de lär bli fler, jag fyller ju år om 2 dar också, så då blir de partyyy med släktingar o polare. känner mig ganska osocial nu när man inte haft en data på typ 2 o en halv vecka, har ganska mkt musik på gång också men de går ju inte o fixa utan data. men har spotify på pappas data så jag klarar mig. de blir liiite ny musik ibland, eller inte så jätte ny men bra!!
ne nu ska jag göra mig klar o gå o lägga mig, sov typ 2 timmar inatt. jag, carro, becca, bella o kevin va hos fredde igår kväll men de blev bara jag o carro som sov kvar. aja, grymt kul hade vi i allafall. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0