läxor!!

hihi hoho haha hehe.
har vart på sånt himla flumm humör idag så ni kan inte ana ;P
skolan va väl som vanligt, de vart bara lite strul för vi skulle fixa fram två lektioner, men de löste sig o vi fick sluta 40 min tidigare. när jag precis hade satt mig på bussen på väg hem ringer becca mig, hon undrade va jag var o jaa, vi kom fram till att hon skulle möta mig vid snättringes fotbollsplan för hon hade ingenting o göra. så åkte vi hem till mig o titta på film o lite så. hon drog vid fem eftersom pappa o jag skulle på synundersökning i skärholmen. de gick jätte bra faktist. men efter de så åkte vi till AVA mc eller va faan de heter, o skulle kolla på moppe hjälm. men nee  dåå, dom stängde kl 6!!
så när becca kom tillbaka vid sju o vi skulle ta moppen till simon fick jag ta farsans hjälm, igen!!
men simon tyckte den va as tuff, men de tycker inte jag. hemma hos honom blev de lite struligt med vad vi skulle hitta på att göra. martin orkade inte pallra sig dit, o simon fick inte tag i felix. så först skulle jag prova simons cross moppe, o oj så bra de gick, kom typ 5 meter sen gav jag upp. han försökte lära mig men jag orkade inte. jag, becca o simon stod typ utanför honom o snacka i över en timme, så man e lite frusen nu. ska bara plugga lite o sen krypa ner i sängen. god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0