skolan e piss ibland!!

börjar lite tråkigt sådär med att berätta att skolan va riiiiiiiktigt tråkig idag. klev utanför dörrn imorse o bara "nej vi ska ha idrott i de här vädret!"
men när vi hade setat ute en liten stund o märkte att henric aldrig kom, så gick vi ;P
väl uppe vid skåpen så gick vi o kollade på tvn, de stod inget om henric, men ricard va sjuk så jag hade ingen matte, OCH maria, så vi hade ingen spanska heller. gick ner, hade klassråd i typ 20 minuter. drog hem med bella, sen kom becca, bella drog tillbaka till skolan för hector letade efter henne (haha). jag o becca drog tillbaka. jag, becca, bella o linnea drog ner till ica. O SEEEEEEEEN, började vi TIO I TVÅ!!!! min första lektion på hela dan, fatta va niiiice. då hade vi engelska o sen so, långtråkig da va?! ;P
hängde med hem till bella efter skolan, vi sprang/gick nåt spår som ligger hemma hos henne, o så snackade vi om allt möjltigt, girl talk you know :D
o nu sitter jag här o ska börja plugga so, prov på onsdag, woho de ser man ju fram emot, not... seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0