slapp vecka=as nice ;P

hellooo :)
har bara inte haft ork att ens sätta på datan dom senaste tre dagarna. eftersom att det fortfarande tar 15 minuter att starta den!!!
men nu sitter jag i allafall här igen o lyssnar på musik o har ingenting för mig. kom hem vid halv fyra o slängde mig i soffan o kollade på the elektric mist, inget jag rekomenderar. de va typ den enda filmen jag hittade som jag inte har sett ;P
i veckan har de vart as soft i skolan. nästan varenda lärare har vart sjuk. a i måndas berättade jag ju hur dan va, tisdan va också nice för vi började kl 10, igår hade vi so prov på morronen o sen no och så fick vi sluta tio över elva fatta va nice TIO ÖVER ELVA. så jag, becca, linne ao mathilda drog ner till huddinge o käkade lunch. sen drog vi hem till mig o kollade på 17 again, guuud va den filmen e bra. när vi hade tittat klart på filmen upptäckte vi att klockan bara va 2, haha. men mathilda o linnea drog ändå hem för dom skulle till stallet. jag o becca irrade runt på moppen typ igenom hela stuvsta, jätte kul hade vi i allfall. sen va vi med simon på kvällen, SÅ KLART!!
kollade på fast and furius, äntligen har jag den ;P
becca sov här i natt, jätte mysigt, vi låg o snackade o garvade o snackade o garvade!!
idag var väl en hyfsat soft dag i skolan. hade ingen matte, o gjorde typ ingenting på idrotten. sen slöjd o bild, fast alla va typ helt slutkörda på bilden. ingen aning om vrf!?
jahapp, imorn e de orientering i sundby, wohoo. man längtar ju värkligen. fast man kan de ju nästan utantill eftersom man har orienterat där nästan varje år sen man gick i ettan. börjar bli lite tjatigt. ne nu orkar jag värkligen inte skriva nå mer. lägger in lite ny musik i stället, goodbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0