neeeeeeeeeeej!!!!!

heeeeeeeej =)

orkade inte gå in på datan igår. min data blir bara trögare o trögare, snart kommer jag kasta ut den genom fönstret. den stängdes av alldeles nyss, o jag blir så jävla irriterad för de tar typ 10 minuter att starta den!!
men i allafall, jag o becca va aldrig på dansen igår. hon har gjort illa armen o jag har ont i halsen så vi tyckte inte de va sån bra ide. vi åkte istället hem hit o va med kalle, martin o simon en liten stund. gjorde inge speciellt, tittade på tv.

idag så har jag känt mig jätte hängig o alldeles förkyld o ont i halsen, mathilda trodde jag hade feber. men de visade de sig att jag inte hade, tog tempen när jag kom hem. skönt att inte ha feber, men känner mig fortfarande sjuk, hatar de!!!
har vart ute o svängt jätte mkt på eftermiddan. först åkte jag o pappa till tandläkaren, o goda nyheter blev det också. får troligtvis ta ut den i vår, skulle ha tagit ut den nästa sommar, men vill inte ha den när jag går ut nian ;P
sen drog vi till vårby färghall o snackade med ronnie, flisans farsa. dom snackade om massa grejer, jobb, föräldrar möte, flisans moppe o jaa jag orkade inte stå o lyssna på allt. efter de blev nästa stopp media market i heron city. skulle ha köpt en platt skärm till anton men den fanns inte kvar, haha. vi kollade även på en ny data till mig, men vi ska lägga dom pengarna på en moppe istället tycker jag. så ni får vänja er vid att uppdateringarna blir lite dagenefter ;P
sista stoppet blev skäris, bokade en tid till synundersökning för moppe kortet. så ska dit igen halv sex imorn, kul kul...
kom hem käkade middag, o sen blev de o bära av till coop också med morsan. hade först tänkt att gå till vivo o köpa halstabletter o tuggummi. men när hon sa att hon skulle åka o handla ändrade jag mig, eftersom då fick hon betala, hihihi :P
men nu e jag ap trött, ska ner o duscha o troligtvis lägga mig o slöa i sängen, godnatt.

har hittat lite nya bra låtar, eller jätte bra o jätte bra. har ingenting annat just nu, så varsigoda.





asså shit pommes, yttligare en veriasion!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0