FINELLY, JULLOV!!

äntligen så är man ledig, käns ganska bra faktiskt.
igår hann jag inte skriva nåt, men vi var på inzo med klassen. ett företag som vi får handla massa hårgrejer ifrån. jag köpte en plattång, en vlolume master, ett midjebälte för att ha saxen o lite sånna grejer, en kappa åt farsan för att han tycker det kliar i nacken när jag snaggar honom, schampo o balsam, smoothing gel o glansserum, en klippkam , en rundborste och clips :) de va väldigt kul att vara där, kommer nog åka dit snart igen, de bästa e ju att man får 10% rabatt ;)
familjen hoffman var här hela kvällen igår. syrran fyllde år så vi firade henne.

idag har jag haft TRE prov, kul för att vara sista dagen... not. men de som var bra e att vi har fikat typ hela dan, plus att vi hade egen hårvård. så jag fick klippa amanda o hon tvättade mitt hår, skiiiit skönt :P
kom hem för ett litet tag sen. o snart kommer malin hit, hon ska sova här ikväll. tror att de blir film maraton, båda e typ sjuka så
men nu ska jag fortsätta titta på glee som går på 4an, nästan världens bästa program trot jag :)
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0