öroninflamaton dan före julafton...KUL!!

hejsan hoppsan, har känt mig hängig nu i ett par dar. så farsan tog en till sjukstugan idag vid tre tiden, så då fick jag reda på att jag har feber och öroninflamation, som tur var så var det inte halsfluss jag hade i halsen, jag var bara röd :( men det käns inte så kul, det är ju för fasiken julafton imorn :P
ikväll blir det familje mys med karate kid som jag o pappa köpte i centrum idag, plus lite gottigottgott :)
och imorn är det självaste julafton. då drar vi ner till åkers och firar hos jimpa (min kusin) med mammas släkt. så de kommer bli riktigt mysigt. skriver på lördag hur jag hade de o vad jag fick o lite sådär. så ha en grymt bra jul nu, adios


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Usch krya på dig!! <3

2010-12-26 @ 23:20:40
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0