weeeeeeeekend

helu, blogg.se va helt stört igår så jag kunde inte blogga. men jag var inne i stan hela eftermiddagen med farsan och syrran, köpte lite julklappar och sådär. och så drog vi till nacka och käkade middag och gick där en liten stund :)
dagen idag i skolan var nice. haha angelica upptäckte att jag har piercat mig, då sa jag att de va ett tag sen, men hon tyckte att den var grymt snygg iallafall. tackar men de va ju du som inspirerade mig sötis ;)
jag och malle har vart i skäris nu på eftermiddagen, shoppat lite julklappar. de vart nästan ingenting till oss själva. malin köpte en mössa o jag ett nytt läppglans. nu sitter vi här o försöker få igång en GRYM tändare, men de händer NADA, de rinner bara bensin överallt, hoppas vi inte fjuttar eld på hela huset haha XD
la familia kommer o hämtar mig runt två imorn. då bär de av till åkers för att fira dom tre decemberbarnen. bowling bufé och massa mys kommer de bli:)
och nu fick malin äntligen tändaren att äntligen funka :P
får se vad som händer ikväll, skriver på söndag, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0