härliga söndag :)

helluu, idag har jag och mamma vart i skäris en snabbis. och då menar jag verkligen en snabbis, jag fattar inte vrf vi skulle dit igentligen för vi ska dit imorn. men mamma ville kolla på ur&penn o gina. jag köpte ingenting, eller jo elvis skivan och expressen ;P sen var jag nära på att köpa en piercing med en silvrig delfin, men bestämde mig för att kolla på eaststreet där jag tog piercingen. juste jag har inte berättat att jag har tagit piercing, men nu vet ni i alla fall, jag har piercat mig i naveln :D
sen har jag gjort no läxan och har precis tvättat moppen. ska gå upp och plugga till moppe kortet just nu faktist, måste börja eftersom jag och gurra har bestämt oss för att ta det tillsammans. han fyller om ungefär en månad, och jag tror inte snön hinner försvinna tills dess. så det blir bloodypurfect. see ya later alligater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0