...

en öl förkortar livet med 2 minuter, en cigg förkortar livet med 5 minuter, en skoldag förkortar livet med 8 timmar...
hade resursdag idag, nästan alla i skolan har vart lediga, men icke jag. jag har vart i salongen mellan nio o fyra o fått värsta hårdträningen typ. stått o rullat permanent o gjort uppsättning tills tävlingen som e i vår :)
sen har de vart piano med mathilda, o de går framåt, kul kul :) pappa tvingade mig att köra hem efter pianot, de va väl kul. nu kanske alla tror att jag kör skit bra för att jag kanske har lärt mig fort, men jag har kört bil på gotland förra sommarn, jag har kört moppe i ett år, plus att jag kör automat XD inte så svårt som sagt ;P
men nu ska jag sova, e grymt trött, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0