god forgives, but i don´t...

tjena mors, idag har det inte blivit mkt gjort. morsan kom upp o väckte mig vid ett o frågade om jag ville med till nacka med henne o syrran, har inte haft nå planer för dagen så jag tänkte vrf inte. köpte en ny svart munktröja o fick en ny bok som verkar spännande. va i stuvsta o hyrde lite filmer sen efter de, ska snart börja kolla på den som jag hyrde. den heter jennifers body, vet inte hur den e men hoppas den e bra, magan fox spelar huvudrollen så så dum kan den ju inte va :) juste, har färjat håret på syrran också. har vart en rätt lugn helg men nästa helg då jävlar, då har man hela huset för själv ändå frän lördag morgon tills söndag kväll ;)
men nu ska jag dra, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0