1 december

okej, det här bådar inte gott. det är första december idag och gräset har vart grönt under dan och det har vart sex plus... jag vill ha vinter!!! jävla piss väder de är nu, kan det inte ta slut nån gång? får väl hoppas på att snön hinnar komma tills jul iallafall :/
sitter i receptionen i skolan just nu. är receptionist nu på eftermiddagen. i morse så klippte jag farsan, jag tyckte det såg skit snyggt ut, men det tyckte tydligen inte mina lärare... hon började raka honom o shit o då såg han bara värre ut! aja herregud. nu efter skolan ska jag iväg och sen blir det gymmet. har överraskandes nog ingen träningsverk sen fysen igår, vilket jag är glad över, men jag är helt mör i kroppen... sen blir det till att baaaaaaaaaara ta det lungan ikväll. kommer antagligen inte orka starta datorn, så vi får se om jag skriver mer ikväll, annars skriver jag såklart imorn ;) over and out

(såhär är det meningen att första december egentligen ska se ut!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0