light up the world as mutch as ju can

tjaaaoo :) kan ju börja med att kort berätta om gårkvällen. jag o syrran skulle titta på skräck film, totte kom hit vid åtta. då hade vi precis börjat titta på frozen. när den var klar tvingar totte oss att titta på paranormal activity... o sen ska jag sova själv i mitt rum... inte okej altså... frozen funkar! blod o äckliga rejer klarar jag. men fan heller såna där psyko grejer o mörker, hatar mörker är så jäävla mörkrädd.
aja, praktik idag, lika kul som vanligt! malin och linnea var där idag, båda blev jätte fina!!
har kollat på glee nu ikväll. och nyss provade jag en ny teknik med sotning som jag läste om idag, skit snyggt! ;
resultatet av restlesness ;P
smoky eyes


mitt hår börjar gå tillbaka till de forna röda...


imorn blir det praktik igen! nu, gonatt gott folk! over and out






Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fy sjutton gubbar va snyggt! :D <3

2011-12-07 @ 23:01:02
URL: http://othtjejen blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0