no one wants to be left scared and lonely

hehe, har faktiskt glömt bort att blogga nu när jag kommit hem, ledsen för det! ska bli bättring!
åkte hem i söndags kväll, i måndags uträtade jag en massa ärenden, igår var man på mellandagsrean i skäris och på kvällen drog jag lollo totte o tim på bio, riktigt mys!
snart drar man iväg till fullersta tillsammans med malin för att bli lite varm i kroppen, solning! så jäkla skönt, känner mig lite blek så vill ha lite färg i ansiktet nu när det är nyårsafton om tre dar ;)
vid fyra tiden drar man hem till tottowitch, ska snacka lite planer om nyår.
men nu måste jag ta o dra, kanske skriver mer ikväll, over and out



lets just drink to get drunk,
and tell eachother everything.
for a drunken mind, speaks a sober heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0