övningskört... lite grann ;)

haha när vi är påväg hem efter bion så ringer morsan (ca kvart över elva) "kom o hämta mig"
jag kör ut på motorvägen, o ca tio min senare när vi väl har kommit in till stan ringer hon igen "kom och hämta mig om en timme istället"
vi bara ahopp, inge mer o göra. var bara o svänga av o köra tillbaka. efter tio min igen, vi har kommit till avfarten i fruängen. "jag vill hem nu..." var bara till ch vända IGEN för att åka in till svea vägen, stå där o vänta i sjugo minuter på att hon ska ta sig ut ur placet och in i bilen. morsan hoppar in, RÅDÄCKAR! haha altså en och en halv timme tog de att ta sig hem efter bion ;) schyssta päron man har :P
haha ne men nu är jag svin trött, gonatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0