SNÖÖÖÖÖÖ

okej, det är inte mycket, men det är fortfarande vitt på marken, snööö!! :D fjällen om två veckor då! längtar!
igår åkte jag o tränade direkt efter skolan, sen vart det björnbröder 2 på kvällen (har fått nån dille på disney), så det blev nada bloggning. men nu är jag här! :D tänkte göra klart en power point presentation som är tills på fredag, så jag har syrrans data i knät, men jag har inte riktigt orkat öppnat skiten än... haha lyckat XD men men, malin kommer hit om typ en timme, får väl se vad vi hittar på. sitter o lyssnar på rock klassiker, kommer aldrig tröttna på musik altså!!

haha lyssnade på den här för typ två år sen o så kommer den på radion nu, roliga minnen!


ciaooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0