Dag 2 bild: Någon du umgås väldigt mycket med.



malin min lilla bebe <3
har känt henne sen vi började tvåan, och just nu umgås jag väldigt mkt med henne :)

jahapp, så vad händer med alla sköna kisar ikväll då? själv ska jag dra iväg och träna om en timme, och senare ikväll kommer girlsen hit så blir det lite tjejmiddag. det var väldigt länge sen vi träffades allihopa så de ska bli kul :)
o just de, imorse när jag vaknade så sken sola VÄLDIGT starkt utanför mitt förnster. jag fick en sådan sommarskänsla så jag vet inte vad! längter så mkt till sommaren! ville dra till flottsbro, men de va typ ingen som ville åka dit med mig :( o sen så har dom nån tävling där idag eller vad de nu var, så de fick bli en anna dag ;P
men hoppas ni får en grym lördagskväll nu, chaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0