Dag 6 - Innehållet i min väska.

okeeej, just nu har jag lite allt möjligt i min väska, kläder, smink, lite prylar mm. har ju inte direkt skolsaker i väskan på helgen ;)
igår hade jag och malin vääärldens fest hos malin, de va grymt mkt folk där, roligt folk dessutom och folk man inte träffat på väldigt länge. så de va kul. tills kl blev typ tre... och dom sista som var kvar vägrade gå... och jag malin allan och aref sprang runt som dårar o försökte få årdning på huset. och då upptäckte vi att de hade blivit saker snodda... så i morse fick vi ett helvete när malins päron kom hem... jaa, de plus tusen grejer till som jag inte orkar nämna. är osäker på om de va värt de, fast jag tror nog de, för vi hade en GRYYYM kväll igår ;)
aa neej, nu ska jag nog ta o käka lite. har ju bara käkat en halv smörgås o druckit en halv mer på hela dan :P förvånandesvärt nog är jag inte hungrig. men men. sen blir de nog lite perm rullning, får ju inte dra ut så får roa mig med annat :) ha en toppen lördag, chiaoo


skönaste drägg gänget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0