snabbis!!

hejsan hoppsan, hinner inte blogga så mkt just nu. men igår så träffade jag upp malin efter skolan, vi drog hem till henne o chillade lite o så. runt tio drog vi till chris. när vi kom dit var det fett soft, erik tb o viktor var där. vi kollade på tv snackade o aa...
chris o viktor skulle dra till skolan vid tio i morse. så då drog jag malle tb o erik till tåget. o vi har ju haft studie dag idag ;) så jag o malin drog in till stan, rekade läget lite där inne o drog till east street för att kolla min piercing. när vi skulle gå tillbaka till tåget så kom malin på att hennes kompis dania går i skolan där vid ringen (internationella engelska gymnasiet) så vi drog dit!! men dom har jävla fucking kod på dörren där, så vi kom inte in XD
sen drog vi hem, kom hem för över en timme sen. vi har käkat lite duschat och nu sitter vi och lyssnar på AWSOME MUSIC :D
o snart kommer tb o erik hit, kanske chris också, o sen vet jag inte. juste! igår när vi satt o snacka så kom vi in på att chris går nån militär skit här i stockholm, o då sa jag att min barndomskompis anton också gör de, då visade de sig att dom känner varandra :P världen är bra allt liten...
men nu ska jag ta o dra, ha de suuper, adios :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0