all day, all night, friends for life

vad har man vänner till egentligen?
jo, vänner fyller livet med glädje, själen med solsken och hjärtat med kärlek!
men just nu är det nåt annat som saknas...

har inte gjort så mkt dom senaste dagarna, vart i flottsbro, kollat på första säsongen av glee. men orsaken till att jag inte har kunnat bloggat är för att min elaka syster yster har snott min internet sladd hela tiden, för de e något fel på hennes bärbara tydligen!
men men, får se vad som händer ikväll. ska nog åka till skäris med morsan en snabbis snart iallafall, har ett stort behov av nya behåar. imorn blir det nog bio med tjejerna, saknar dom grymt mkt, love you guys<333

och nu tvingar farsan baloo mig att damsuga undervåningen, så jag måste ta och dra, seee yaaa

Kommentarer
Postat av: ♥ Mathilda - Theres only one tree hill

:D <333

2011-01-09 @ 13:54:14
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0